Наш девіз:Невгамовні ми малята, Наші вихователі:. Освіта: середня спеціальна,закінчила Білоцерківське педагогічне училище спеціальність:вихователь дитячого садка Стаж роботи: 27 років
Дмитрук Ольга ВолодимирівнаОсвіта:вища педагогічна,закінчила Київський педагогічний університет ім.Б.Грінченкаспеціальність:вихователь дітей дошкільного вікуспеціаліст І категоріїСтаж роботи: 11 років
Помічник вихователя:Креньова Ірина Михайлівна.Стаж роботи:6 років |
Поки на роботі наші мами й тата ,
нам в садочку встигнути треба так багато!
Лялькам їсти наварити, квіти на вікні полити
з друзями поспілкуватись і з конструктором погратись!
Збудувати міст і парк. і зліпити зоопарк,
пообідати, поспати, гопачок потанцювати!
Всім гімнастику зробити, віршики повчити.
На прогулянку сходити і лічилку повторити .
Горобців нагодувати, з ними разом – пострибати насміятись, поспівати, і всього ще так багато!
І при цьому – не сваритись, бути ввічливим, не битись!
Наша група це-гомінкі, непосидючі, допитливі і працьовиті дошкільнята. В нашій групі 26 дітей..Діти нашої групи уміють старанно працювати, завзято гратися, впевнені у собі,а ще люблять дізнаватися про все на світі. Щодня ми пізнаємо світ. Розпочинаємо із ранкової гімнастики, рухливих, дидактичних, сюжетно-рольових ігор.Основною формою розвитку дитини дошкільного віку є ігрова діяльність, і перед потраплянням у перший клас вона повинна вміти орієнтуватися в різних видах ігор, відображати свої уявлення про навколишній світ у грі, вносити зміни у вже знайомі їй ігри, використовуючи при цьому різні предмети, іграшки в відповідно до тематики розваги, а також передавати особливості взятої на себе ролі, слідувати правилам гри і, звичайно ж, віддавати перевагу певній забаві. Є у нас цікаві змістовні інтегровані заняття з математики,художньо-продуктивної діяльності(музики,ліплення,малювання),соціуму,природного довкілля.На прогулянці ми спостерігаємо за навколишнім…Захоплюємося цікавими дослідами, експериментуванням і не забуваємо, що дитяча душа надзвичайно ніжна, чутлива. А перед обідом слухаємо казку веселу,ніжну, чарівну. І щоразу весело так ми проводимо час. Група укомплектована згідно до вимог Базового компоненту: відповідає вимогам сучасного життєвого простору.Сучасне життя вимагає від педагогів дошкільного навчального закладу, формувати в дітей творче мислення, що найбільше актуально в наш час, коли нові комп’ютерні технології пронизують усі сфери людської діяльності.
І, мабуть, саме обговорюване і хвилююче батьків питання — чи повинна дитина вміти читати, йдучи до школи? У критеріях оцінки знань дітей, згідно з програмою дошкільної підготовки, дитина може цікавитися читанням, робити перші спроби в цьому напрямку — це односкладові слова (дім, дим і т.д.), адже основний упор припадає на звуко-буквений аналіз слів, а не на саме читання. Вона повинна орієнтуватися на сторінці книжки, альбому і зошита. Впевнено виконувати графічні завдання, координуючи при цьому свої рухи і, що важливо, — повинна уміти правильно сидіти за столом, тримати в руці олівець, ручку, знати букви, чути звуки в слові, а саме це є основою для читання і грамотного письма.
Знання звуків, букв, вміння зливати звуки в склади, елементарні завдання на логіку і на рахунок, достатній словниковий запас, розвинене усне мовлення і ніякого письма — саме так у загальних рисах виглядає перелік того, що повинна вміти дитина після закінчення дошкільного навчального закладу. Всьому цьому, згідно з програмою «Впевнений старт» навчають в дитячому садку. Але навіть у тому випадку, якщо навчання відбувається в домашніх умовах, батьки можуть взяти її на озброєння і розвивати свого малюка самостійно.
Однак слід пам’ятати, що поряд з інтелектуальним, велика увага повинна приділятися й особистісному розвитку дошкільняти, а саме розвитку почуттів та емоцій, що дозволить йому гармонійно розвиватися.
Звичайно, коли дитина ходить у дитячий садок, цей процес проходить набагато простіше — в колі друзів, та ще й в ігровій формі адаптуватися в суспільстві і оволодіти знаннями набагато легше. Тому дуже важливо, щоб батьки брали активну участь у розвитку своїх дітей: спільному читанні книг, переказі їх змісту, обговоренні проблем як особистісних, так і суспільних, активних іграх на свіжому повітрі. При такому підході шкільна програма майбутньому учневі вже точно буде по зубах. А бажання батьків розвивати особистісні навички своєї дитини ширше, ніж передбачає програма «Впевнений старт», заслуговує на повагу.