«Червона шапочка»

Середня інклюзивна група № 7

 

Наш девіз:

Невгамовні ми малята,
всі ми дружні та завзяті,
ми зумієм без вагання
виконати будь-яке завдання!

Наші вихователі:

.
Мельниченко Людмила Михайлівна.

Освіта: середня спеціальна,закінчила 

Білоцерківське педагогічне училище

спеціальність:вихователь дитячого садка

Стаж роботи: 26 років

Працює над темою: «Формування морально-духовних основ особистості».

Дмитрук  Ольга Володимирівна

Освіта:вища педагогічна,закінчила Київський  педагогічний університет ім.Б.Грінченка

спеціальність:вихователь дітей дошкільного віку

спеціаліст І  категорії

Стаж роботи: 10 років

 

 

 

Асистент вихователя:

                                                                   Корнієнко Любов Миколаївна

                                                                   Освіта: неповна вища педагогічна, закінчила Київський                                                                                 педагогічний університет ім.Б.Грінченка

                                                                                  спеціальність: вчитель початкових класів

 

Помічник вихователя:

Креньова Ірина Михайлівна.

Стаж роботи:5 років

Поки на роботі наші мами й тата ,

нам в садочку встигнути треба так багато!
Лялькам їсти наварити, квіти на вікні полити

з друзями поспілкуватись і з конструктором погратись!
Збудувати міст і парк. і зліпити зоопарк,

пообідати, поспати, гопачок потанцювати!

Всім гімнастику зробити, віршики повчити.
На прогулянку сходити і лічилку повторити .

Горобців нагодувати, з ними разом – пострибати  насміятись, поспівати, і всього ще так багато!
І при цьому – не сваритись, бути ввічливим, не битись!

 

 

 

Наша група це-гомінкі, непосидючі, допитливі і працьовиті дошкільнята. В нашій групі 30 дітей.Серед яких:15 хлопчиків та 15 дівчаток.Діти нашої групи уміють старанно працювати, завзято гратися, впевнені у собі,а ще люблять дізнаватися про все на світі. Щодня ми пізнаємо світ. Розпочинаємо із ранкової гімнастики, рухливих, дидактичних, сюжетно-рольових ігор.Основною формою розвитку дитини дошкільного віку є ігрова діяльність, і перед потраплянням у перший клас вона повинна вміти орієнтуватися в різних видах ігор, відображати свої уявлення про навколишній світ у грі, вносити зміни у вже знайомі їй ігри, використовуючи при цьому різні предмети, іграшки в відповідно до тематики розваги, а також передавати особливості взятої на себе ролі, слідувати правилам гри і, звичайно ж, віддавати перевагу певній забаві. Є у нас цікаві змістовні інтегровані заняття з математики,художньо-продуктивної діяльності(музики,ліплення,малювання),соціуму,природного довкілля.На прогулянці ми спостерігаємо за навколишнім…Захоплюємося цікавими дослідами, експериментуванням і не забуваємо, що дитяча душа надзвичайно  ніжна, чутлива. А перед обідом слухаємо казку веселу,ніжну, чарівну. І щоразу весело так ми проводимо час. Група укомплектована згідно до вимог Базового компоненту: відповідає вимогам сучасного життєвого простору.Сучасне життя вимагає від  педагогів дошкільного навчального закладу, формувати в дітей творче мислення, що найбільше актуально в наш час, коли нові комп’ютерні технології пронизують усі сфери людської діяльності.

Ekolog vyhovannia Porady

 

 

І, мабуть, саме обговорюване і хвилююче батьків питання — чи повинна дитина вміти читати, йдучи до школи? У критеріях оцінки знань дітей, згідно з програмою дошкільної підготовки, дитина може цікавитися читанням, робити перші спроби в цьому напрямку — це односкладові слова (дім, дим і т.д.), адже основний упор припадає на звуко-буквений аналіз слів, а не на саме читання. Вона повинна орієнтуватися на сторінці книжки, альбому і зошита. Впевнено виконувати графічні завдання, координуючи при цьому свої рухи і, що важливо, — повинна уміти правильно сидіти за столом, тримати в руці олівець, ручку, знати букви, чути звуки в слові, а саме це є основою для читання і грамотного письма.

Знання звуків, букв, вміння зливати звуки в склади, елементарні завдання на логіку і на рахунок, достатній словниковий запас, розвинене усне мовлення і ніякого письма — саме так у загальних рисах виглядає перелік того, що повинна вміти дитина після закінчення дошкільного навчального закладу. Всьому цьому, згідно з програмою «Впевнений старт» навчають в дитячому садку. Але навіть у тому випадку, якщо навчання відбувається в домашніх умовах, батьки можуть взяти її на озброєння і розвивати свого малюка самостійно.

Однак слід пам’ятати, що поряд з інтелектуальним, велика увага повинна приділятися й особистісному розвитку дошкільняти, а саме розвитку почуттів та емоцій, що дозволить йому гармонійно розвиватися.

Звичайно, коли дитина ходить у дитячий садок, цей процес проходить набагато простіше — в колі друзів, та ще й в ігровій формі адаптуватися в суспільстві і оволодіти знаннями набагато легше. Тому дуже важливо, щоб батьки брали активну участь у розвитку своїх дітей: спільному читанні книг, переказі їх змісту, обговоренні проблем як особистісних, так і суспільних, активних іграх на свіжому повітрі. При такому підході шкільна програма майбутньому учневі вже точно буде по зубах. А бажання батьків розвивати особистісні навички своєї дитини ширше, ніж передбачає програма «Впевнений старт», заслуговує на повагу.