«Бджілка»

 ІІ молодша інклюзивна група №3

Наш девіз:

Бджілки люблять працювати
знають наші це малята.
У садочку їм цікаво
до вподоби різні справ

 

 

 

                                               Наші вихователі:

Андрушко Ангеліна Анатоліївна

Освіта: неповна вища педагогічна,закінчила Київський національний університет ім.Т.Г.Шевченка

спеціальність: бакалавр філології української мови і літератури,англійської мови

Стаж роботи:10 років

Працює над темою: «Сенсорне виховання дітей через дидактичні ігри»

 

 

                                                                                     

                                                                                                                                                                                                       

Асистент вихователя :

Барабаш Людмила Анатоліївна

Освіта вища, закінчила Нацональний  авіаційний  університетет

Спеціальність: практичний психолог.

Стаж роботи: 4 місяці

 

 

 

 

 

Помічник вихователя:

Радіонова Оксана Михайлівна

Стаж роботи:14 років

 

Перший раз ми прийшли до дитячого садочку,щоб навчитися гратися,ділитися іграшками,знаходити нових друзів,здобувати нові знання.Ми вчимося ліпити,малювати,конструювати.  Наша група –це  друга домівка : світла, затишна, простора, безпечна,це дім, у якому на всіх дітей чекають не лише друзі, вихователі, а й веселі ігри, забави, цікаві екскурсії та чарівний світ казки. У нас діти вчаться гратися спільними іграшками, радіти кожному дню, зустрічати одне одного привітно, жити у злагоді й добрі.В нашій групі 30 дітей. Серед них: 16 хлопчиків, швидких, непосидючих, вправних, сильних та 14 дівчаток, лагідних, веселих, добрих, щирих. Ми дуже відкриті, привітні, дружні, хоча, буває, і сваримось, але швидко миримось. Наше життя  наповнене різноманітними іграми, веселими розвагами, пізнавальними прогулянками. Наша «Бджілка”–це дружній колектив дітей і дорослих;-активний та зацікавлений вихованням дітей батьківський колектив;-домашня та затишна атмосфера;-світ рольових і розвивальних ігор;наші вихователі прагнуть, щоб ми росли:-фізично розвиненими;-активними та самостійними;-успішними і комунікабельними;- творчими і допитливими;-знали своє коріння та шанували красу.Для цього  створені належні умови для затишного та комфортного перебування дітей: затишна групова та спальна кімнати, сучасні меблі. Ми розуміємо, що для життя та розвитку перш за все потрібно здоров’я, і ми працюємо над цим. Щоденно відводиться достатньо  часу на різні види рухової активності дітей (ранкова гімнастика, фізкультурні, музичні заняття, фізкультхвилинки, рухливі ігри). Навчально-виховний процес проходить в цікавій ігровій формі з використанням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.

Vplyv multfilmiv na psykhiku

 

 

116

Кожен віковий етап життя дитини унікальний і має свої відмітні особливості. Отже, дитина досягнула  чотирирічного віку. На жаль, більшість батьків недооцінюють можливостей цього віку, вважають, що ще час є і заняття пізнавального характеру ще не потрібні. Коли ж до школи залишається рік, починають надмірно «захоплюватися» навчанням. А результат, як правила, що не радує: у дитини немає бажання вчитися, часті заняття призводять до перевтоми. Тому важливо не призвести до негативних наслідків.Так, більшість малюків  відвідують дитячий садок і добре адаптовані до висунутим вимогам там. Тому батькам потрібно сконцентрувати свою увагу на освітній діяльності дітей, програмах, що реалізуються в дошкільному закладі. Психічний і емоційний дитини стоїть на одному щаблі з фізичним, тому важливо вчасно реагувати на виникаючі проблеми. Дитина вже знає і користується прийнятими в суспільстві моральними нормами поведінки, але для залучення до себе уваги з боку може влаштовувати награні істерики, вередувати без приводу. У цьому віці вже можна помітити слабкі і сильні сторони характеру, наявність лідерських здібностей.Так чи інакше цей важливий етап становлення особистості дитини не можна пропустити, допомога, підтримка з боку дорослих обов’язкове. Але важливо не перестаратися – не лестите, не хваліть просто так, навпаки виховуйте в ньому впевненість у собі, самостійність, стриманість, вміння відповідати за свої вчинки. Емоції поки ще мають значну вагу в поведінці дитини, але ближче до п’ятирічного відрізку малюк поступово починає їх контролювати. Основне завдання виховання і розвитку дитини чотирьох роківне перешкоджати у бажанні малюка дізнаватися щось нове, причому у великих дозах; продовжувати вчити правильному спілкуванню з дорослими, однолітками; знайомити з нормами поведінки в гостях, в громадських місцях; допомагати розвивати здібності (музичні, художні, мистецькі тощо).