«Зайчата»

Логопедична старша група  №4

Наш девіз:

В нашій групі — спритні дітлахи
Вчаться, мріють та ростуть
Дуже весело живуть!

                                                           Наші вихователі:

Корнійко Інна Василівна

Освіта: вища педагогічна, закінчила Університет Григорія Сковороди в Переяславі

  • Спеціальність: «Дошкільна освіта»

  • спеціаліст ІІ категорії

  • Стаж роботи: 5 років
  • Працює над темою: «Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей дітей шляхом використання педагогчної технології «Палички Кюїзенера»

 

 

Стовба Наталія Вікторівна

Освіта:вища педагогічна, закінчила НПУ ім.М.П.Драгоманова

Спеціальнсть:»Соціальний педагог, практичний психолог» Стаж роботи:5 років

Працює над темою:  «Активізація взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї».

 

 

 

 

 

Помічник вихователя: 

Левенчук Альона Вікторівна

Стаж роботи:10 років

Щодня наша група наповнюється веселим сміхом діточок,що приходять сюди зранку.Вихователі групи,прикладають усіх зусиль для того,щоб життя вихованців було веселим,безпечним,наповненим цікавими подіями:заняттям,розвагами,прогулянками, іграми.Перебування в нашому садочку допомагає дітям звикнути до нових обставин, дає їм можливість відчути себе особистістю, частинкою маленького колективу, навчитися співпрацювати з іншими дітьми, що в майбутньому допоможе їм без особливих психологічних проблем посісти належне місце у школі, а далі і в житті.На заняттях образотворчої діяльності та художньої праці вчимо дітей виготовляти вироби своїми руками, віддаючи перевагу самостійному виконанню роботи.Саме самостійна діяльність допомагає підготуватися до школи, надає здатність працювати руками під контролем свідомості, удосконалювати мілку моторику рук, точні рухи пальців, достатньо розвинути окомір.Заняття в нашій групі дають змогу дітям навчитися сконцентровувати увагу, стимулювати розвиток пам’яті, знайомити дітей з різними поняттями, активізувати мислення, формувати культуру праці.В групі створені ігрові осередки за інтересами дітей, а саме: ігри для розвитку моторики, сюжетно-рольові ігрові зони, предметне ігрове середовище, зона для конструювання та відпочинку.В нашій  групі виховується та навчається 32 дітей.

У садочку ми новенькі. Спочатку ми адаптувалися в садочку і неохоче йшли в свою групу, а тепер вітаємся з вихователем, вчимося самостійно вдягатися, роздягатися, вмиватися, їсти, причісуватися, тримати в   порядку   свої  речі,шафу.Ми активні,здібні,доброзичливі дошкільнята.У нашій групі з повагою ставляться до кожної дитини, її уподобань, адже у нашому садочку панує атмосфера тепла та довіри, постійного інтересу і щирої приязні. Оточують дітлахів жваві, яскраві, хвилюючі стосунки, активні дії зі словом, музикою, художньою діяльністю, фізкультурними вправами, казкою, грою.Тут ми всі разом вчимося берегти своє здоров’я,жити в гармонії з собою та світом,вчимося позитивної самооцінки та відповідальності,формуємо почуття власної гідності,піклуємось про розвиток тіла і розуму, навчаємо дітей добра і краси.Відомо, що провідною діяльністю дітей, особливо дошкільного віку, є гра. Отже, у процесі освітньо–виховної роботи ми використовуємо різні форми дитячих ігор:дидактичні,розвиваючі,рухливі,сюжетно–рольові.

 

Gra v zhytti dytyny   

 

 

 

 

lineechka-48

Дошкільне виховання дітей у дитячому садку має дуже сильні відмінності від подальшого утворення діток у школі. Адже, у кожного віку свої закони, згідно з якими розвивається дитина. На плечі вихователів у дитячому садку лягає дуже складне і серйозне завдання: передати маленьким діткам всі необхідні навички, без яких неможливо буде обійтися в подальшому, розвинути у дітей всі ті здібності, які можуть знадобитися в житті на подальших етапах розвитку. Щоб вирішити цю задачу необхідно до кожного дитині підібрати «ключик», знайти найбільш підходящі саме для нього способи навчання і подачі нової інформації. Дошкільне виховання дитини же дає чудові результати завдяки грамотним поясненням вихователя, практичних завдань або рольовим іграм, головне, щоб дитина в процесі навчання мав можливість демонструвати самостійну активність, а не просто виконувати вказівки вихователя. Вихователі застосовують різні методи, які дозволяють досягти бажаного результату з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини в групі.