ІІ молодша група №6
Наш девіз:Коли в друзів лад – всякий тому рад.
Наші вихователі:Кондрашева Олена ГригорівнаОсвіта:середня спеціальна, закінчила Артемівське педагогічне училище. Спеціальність:вихователь в дошкільному закладі. Стаж роботи: 17 років Працює над темою:»Розвиток творчих здібностей дітей за допомогою нетрадиційної техніки малювання».
Цахло Валерія ЯрославівнаОсвіта: вища педагогічна,закінчила Київський педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії. Стаж роботи:26 років Працює над темою:«Розвиток мовлення дітей дошкільного віку».
Помічник вихователя: Дробот Галина Іванівна Стаж роботи:4 роки .
|
Дитячий садок — другий соціальний інститут після сім’ї в житті вашого малюка. Це колосальний досвід для будь-якої дитини, особливо активно розвивається і допитливого. У дитячому садку виховання дітей дошкільного віку спрямоване, в першу чергу, на те, щоб навчити діток жити в соціумі, навчити необхідним навичкам спілкування, взаємодії з навколишніми людьми.
Спілкування з однолітками для дошкільнят — необхідно для гармонійного повноцінного розвитку. Головна причина тому — розвинений ефект наслідування у дітей, який дозволяє освоювати нові вміння і знання набагато швидше, коли відбувається навчання в колективі. Звичайно, багатьох батьків може лякати процес адаптації малюка в дитячому садку. Згладити цей процес зможе тільки грамотна поведінка вихователів і ваша підтримка і заохочення маляти. Але однозначно можна сказати, що цей процес найбільш безболісний, найбільш щадний, на відміну від тих труднощів, з якими доведеться зіткнутися домашнім дітям в шкільному колективі.
Програма виховання в дитячому садку включає навчання основним існуючим законам спілкування: малюк вчиться шукати і знаходити компроміс між власними бажаннями та інтересами оточуючих його людей, відстоювати власну точку зору і разом з цим стримувати себе і свої емоції у вирішенні спорів. Виховання дітей у дитячому садку дає можливість навчитися відстоювати свою думку, шляхом аргументів, а не сліз і істерик, як часто трапляється вдома. Під наглядом вихователя діти набувають свої перші дорослі навички самостійності (одягатися, вмиватися, заправляти ліжко, прибирати зі столу посуд після обіду і так далі), які безцінні для самоорганізації малюка вдома і, незабаром, в школі. Особливо цінним є те, що в колективі однолітків дані навички формуються природним чином, як би самі собою — в процесі спілкування і під час гри з іншими дітьми.
Безумовно, виховання дітей у дитячому садку, анітрохи не применшує важливості домашньої освіти. Тим не менше, враховуючи, що сьогодні досить рідко в сучасних сім’ях народжується більше одного малюка, самим доступним для дитини джерелом спілкування в колективі і, таким чином, повноцінного розвитку залишається саме дошкільний заклад.
Програма виховання в дитячому садку крім знайомства дитини з соціумом, спрямована на розумове, фізичне, естетичне і моральне розвиток. Все це є необхідними компонентами для формування самодостатньої, цілісної особистості.
Завдання вихователя — запропонувати дитині найрізноманітніші заняття, дозволяють реалізуватися повною мірою. Це може бути конструювання, малювання, ліплення, створення аплікацій, фізкультура або гімнастика, заняття музикою. Таким чином, для дитини створюються такі умови, що б він зміг розвинути п’ять основних особистісних потенціалу — пізнавальний, комунікативний, ціннісний, художній і фізичний.