«Буратіно»

ІІ молодша  група №6

Наш девіз:

Коли в друзів лад – всякий тому рад.

 

Наші вихователі: 

Кондрашева Олена Григорівна

Освіта:середня спеціальна, закінчила Артемівське  педагогічне училище.

Спеціальність:вихователь в дошкільному закладі.

Стаж роботи: 17 років

Працює над темою:»Розвиток творчих здібностей дітей за допомогою нетрадиційної техніки малювання».

 

Цахло Валерія Ярославівна

Освіта: вища педагогічна,закінчила Київський педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова

кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії.

Стаж роботи:26 років

Працює над темою:«Розвиток мовлення дітей дошкільного віку».

                                

 

 

                                                         Помічник вихователя:

                                                         Дробот Галина Іванівна

                                                          Стаж роботи:4 роки

.

 

 

У садочку ми новенькі. Спочатку ми адаптувалися в садочку і неохоче йшли в свою групу, а тепер вітаємся з вихователем, вчимося самостійно вдягатися, роздягатися, вмиватися, їсти, причісуватися, тримати в   порядку   свої  речі,шафу.Ми активні,здібні,доброзичливі дошкільнята.У нашій групі з повагою ставляться до кожної дитини, її уподобань, адже у нашому садочку панує атмосфера тепла та довіри, постійного інтересу і щирої приязні. Оточують дітлахів жваві, яскраві, хвилюючі стосунки, активні дії зі словом, музикою, художньою діяльністю, фізкультурними вправами, казкою, грою.Тут ми всі разом вчимося берегти своє здоров’я,жити в гармонії з собою та світом,вчимося позитивної самооцінки та відповідальності,формуємо почуття власної гідності,піклуємось про розвиток тіла і розуму, навчаємо дітей добра і краси.Відомо, що провідною діяльністю дітей, особливо дошкільного віку, є гра. Отже, у процесі освітньо–виховної роботи ми використовуємо різні форми дитячих ігор:дидактичні,розвиваючі,рухливі,сюжетно–рольові.

   

 

 

Дитячий садок — другий соціальний інститут після сім’ї в житті вашого малюка. Це колосальний досвід для будь-якої дитини, особливо активно розвивається і допитливого. У дитячому садку виховання дітей дошкільного віку спрямоване, в першу чергу, на те, щоб навчити діток жити в соціумі, навчити необхідним навичкам спілкування, взаємодії з навколишніми людьми.

Спілкування з однолітками для дошкільнят — необхідно для гармонійного повноцінного розвитку. Головна причина тому — розвинений ефект наслідування у дітей, який дозволяє освоювати нові вміння і знання набагато швидше, коли відбувається навчання в колективі. Звичайно, багатьох батьків може лякати процес адаптації малюка в дитячому садку. Згладити цей процес зможе тільки грамотна поведінка вихователів і ваша підтримка і заохочення маляти. Але однозначно можна сказати, що цей процес найбільш безболісний, найбільш щадний, на відміну від тих труднощів, з якими доведеться зіткнутися домашнім дітям в шкільному колективі.

Програма виховання в дитячому садку включає навчання основним існуючим законам спілкування: малюк вчиться шукати і знаходити компроміс між власними бажаннями та інтересами оточуючих його людей, відстоювати власну точку зору і разом з цим стримувати себе і свої емоції у вирішенні спорів. Виховання дітей у дитячому садку дає можливість навчитися відстоювати свою думку, шляхом аргументів, а не сліз і істерик, як часто трапляється вдома. Під наглядом вихователя діти набувають свої перші дорослі навички самостійності (одягатися, вмиватися, заправляти ліжко, прибирати зі столу посуд після обіду і так далі), які безцінні для самоорганізації малюка вдома і, незабаром, в школі. Особливо цінним є те, що в колективі однолітків дані навички формуються природним чином, як би самі собою — в процесі спілкування і під час гри з іншими дітьми.

Безумовно, виховання дітей у дитячому садку, анітрохи не применшує важливості домашньої освіти. Тим не менше, враховуючи, що сьогодні досить рідко в сучасних сім’ях народжується більше одного малюка, самим доступним для дитини джерелом спілкування в колективі і, таким чином, повноцінного розвитку залишається саме дошкільний заклад.

Програма виховання в дитячому садку крім знайомства дитини з соціумом, спрямована на розумове, фізичне, естетичне і моральне розвиток. Все це є необхідними компонентами для формування самодостатньої, цілісної особистості.

Завдання вихователя — запропонувати дитині найрізноманітніші заняття, дозволяють реалізуватися повною мірою. Це може бути конструювання, малювання, ліплення, створення аплікацій, фізкультура або гімнастика, заняття музикою. Таким чином, для дитини створюються такі умови, що б він зміг розвинути п’ять основних особистісних потенціалу — пізнавальний, комунікативний, ціннісний, художній і фізичний.